\
  The most prestigious law school admissions discussion board in the world.
BackRefresh Options Favorite

If Trump had controlled the virus we could be mostly normal now

instead we live in a plague ridden hell and schools will hav...
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,
  08/01/20
lmao ok pumo. keep in mind it was dipshit Cuomo who waived p...
@therealpeternorth
  08/01/20
Oh look it’s a retard
.,.,...,..,.,..:,,:,......,;:.,.:..:.,:,::,.
  08/01/20
yes fuck cuomo too, but he wasn't president. anyway fede...
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,
  08/01/20
No offense man but are you Asian?
Henry Aaron
  08/01/20
nope
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,
  08/01/20
LOL
Henry Aaron
  08/01/20
Cr
Upset Jew XII
  08/01/20
Nothing could be done even by the time that Pelosi, Cuomo, a...
.,.,'..,'..,.,.,...
  08/01/20


Poast new message in this thread



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 12:53 PM
Author: .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,


instead we live in a plague ridden hell and schools will have to remain closed because every experiment shows tons of kids will catch it.

but at least you didn't have to wear the mask you fucking piece of shit

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691937)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 12:55 PM
Author: @therealpeternorth (No L's PN)

lmao ok pumo. keep in mind it was dipshit Cuomo who waived pozzed up 80 year olds into nursing homes like a 3rd base coach and accounted for a third of all Covid deaths, but what exactly would you have had Trump DO differently that would have allowed us to all be normal now thx in advance ?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691940)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 12:57 PM
Author: .,.,...,..,.,..:,,:,......,;:.,.:..:.,:,::,.


Oh look it’s a retard

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691947)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 12:57 PM
Author: .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,


yes fuck cuomo too, but he wasn't president.

anyway

federal mask mandate

actual lockdowns enforced by police with severe punishments for violation

centralized quarantines for the infected

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691948)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 12:58 PM
Author: Henry Aaron

No offense man but are you Asian?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691951)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 1:01 PM
Author: .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,.,.,.....,


nope

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691960)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 1:03 PM
Author: Henry Aaron

LOL

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691965)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 1:05 PM
Author: Upset Jew XII

Cr

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691968)



Reply Favorite

Date: August 1st, 2020 1:06 PM
Author: .,.,'..,'..,.,.,...

Nothing could be done even by the time that Pelosi, Cuomo, and shitlib pols were urging crowd to mingle at Chinese New Year parades.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4595797&forum_id=2#40691971)